2020. november 24., kedd

Bemutatjuk a Magyar ITF Szövetség Átigazolási és Minősítési Bizottság Vezetőjét, Meilinger László V.Dan Mestert

🎙 Kicsit személyesen kezdve, mesélnél pár szót magadról? A taekwon-do-n kívüli életedről? 

➡️ Nős vagyok, két felnőtt gyermekem van, egy fiam és egy lányom. Feleségem a kórházban dolgozik, csecsemős nővér. Az egész család űzte egy darabig a taekwon-do-t, de én maradtam meg ilyen hosszú időn keresztül ennél a harcművészetnél. Noémi, a lányom a sport szeretetét megőrizte, falmászásban teljesedett ki. Országos bajnok, és falmászó edzőként dolgozik Budapesten, a Mamutban. 

Munkámat tekintve a Legrand Zrt.-nél dolgozom, területi képviselőként, már több mint 20 éve. Járom az országot. 

Ó, és építkezem. Amióta nős vagyok. 😊 És mindent a saját kezemmel készítettem el, a pincétől, a tetőig. 

🎙 Milyen pozíciót töltesz be a Magyar ITF Taekwon-do Szövetség Elnökségében, és mióta végzed ezt a feladatot? Mit jelent ez a pozíció, mik a fő feladatok? 

➡️ Az Átigazolási és Minősítési Bizottság Elnöke vagyok 2016 óta, a Közgyűlés szavazata alapján. A fő feladat a szabályzat létre hozása volt. Ebben Szalai István és Ács Sánta Imre mesterek segítettek. Feladatunk ennek a napra kész állapotban tartása, betartatása, az átigazolások kezelése. Jelenleg a Minősítési Szabályzat létrehozásán dolgozunk. 

🎙 Van olyan emlékezetes esemény, történet, mozzanata a taekwon-do-s életednek, ami nagy hatással volt rád, és amit szívesen megosztanál? 

➡️ Hú, hát nagyon sok. Nem lehet csak kiemelni kettőt, hármat. Az első edzés, amire Újhelyi Tibor barátom vitt le 1980 szeptemberében, Somlai János mesterhez. 

Az első olyan edzés, amit az akkori összes magyar mester, azaz 4 fekete öves tartott. Harmat László Nagymester, Patakfalvy Miklós, Viszler József és Mile Dezső mesterek. Eljöttek Veszprémbe, és ott egy kőkemény maratoni edzést tartottak nekünk. 

Az első dan vizsga. Ahol Sebestyén Pali mester számolta le a 100 fekvőt. Na ezt amíg élek, nem felejtem el. 

Az első olyan dan vizsga, ahol az én általam felkészített tanítvány tett sikeres vizsgát. Majd amikor neki szólt a himnusz az EB-n. 

A 4. dan. 

És amikor 59 évesen a dobogóra állhattam a Sasok Kupán. Férfi csapat erőtörésben a Mongúzok csapatával, és érvényes gyakorlattal. 

🎙Mit adott neked a taekwon-do? Mit tanított? 

➡️ Legfőképpen önbizalmat. A jelenlegi munkámat, amit nagyon szeretek, ezt is ennek az önbizalomnak köszönhetem. Magabiztosságot, egy életmódot. 

Örök ifjúságot. Gyerekeket taníthatok egy világbajnok oldalán. Hihetetlen érzés, amikor a gyerekek jönnek, hogy edzeni akarnak. Nyáron is, nagy melegben, a vírusos időszakban is, kijönnek velem a szabadba, mert tanulni, fejlődni, taekwon-dozni akarnak. Amikor segítséget, tanácsot kérnek. Amikor a véleményemre kíváncsiak. 

Egy olyan nagy családot, amit semmiért el nem hagynék. 

🎙Zárásként mi az, amit elmondanál a ma felnövő generációnak? 

➡️ Ha jót akarsz magadnak, akkor gyakorold a taekwon-dot, a méhecske szorgalmával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.